התפקיד כולל אחריות על תקציבים של מאות מיליונים לרבות בנייה וניהול שוטף של תקציבים תקופתיים או לפי פרוייקטים, בקרה, ניתוח, חיתוכים והעמסות של תקציבים ועוד.
מעת לעת, הכנת מסמכים, תקצירים ומצגות והצגתם בפורומים שונים (הנהלה, מועצה ציבורית ועוד).
ניהול צוות קטן של כלכלנים, הנחייה מקצועית ואחריות על רמתם המקצועיות ומשימות המחלקה.
נדרשת שליטה ברמה גבוהה בתוכנות אופיס כולל אקסל ופאואר פוינט.
תנאי הסף
- תואר ראשון בכלכלה ו/או במנהל עסקים ו/או בראיית חשבון ממוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג, או הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
- 5 שנות ניסיון לפחות בעבודה ככלכלן/ית בארגון, ב-10 השנים האחרונות.
- ניסיון בתכנון וניהול תקציבים בהיקפים משמעותיים (150 מיליון ₪ לפחות).
- ניסיון בניהול של 2 עובדים ומעלה במשך שלוש שנים לפחות.
תנאים נוספים המהווים יתרון
- ניסיון קודם בעבודה על מערכות ERP.
- ניסיון קודם בעבודה בארגון ציבורי.
תנאי המשרה
ההעסקה במשרה מלאה. תיתכן אפשרות לשינוי בהיקף המשרה בכפוף לצרכי המערכת.
אתר העבודה: ירושלים
מועד אחרון להגשת מועמדות: 17/03/2024
-המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
-נדרשת שליטה בשפה העברית.
-יש להגיש את המועמדות למשרה בצירוף קובץ קורות חיים עדכני ואישורים רלוונטיים ולאחר שנבדקה העמידה בתנאי הסף.
-התאגיד אינו מתחייב לספק הסדרי תחבורה בשעות בהן אין תחבורה ציבורית
-למטרת ייצוג הולם בתאגיד השידור הישראלי, בגיוס למשרה זו תינתן עדיפות למועמדים הבאים: בני האוכלוסייה הערבית, לרבות הדרוזית והצ'רקסית, מי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה, נשים, בני האוכלוסייה החרדית, עולים חדשים, אנשים עם מוגבלות - בהתאם להוראות והגדרות