ניהול קמפיינים שיווקיים בערוצי הדיגיטל השונים (SEM / PPC) תוך התוויית אסטרטגיה פרסומית לצד מעקב ומדידה שוטפת של ביצועים, אופטימיזציה והפקת ניתוחים ודו"חות תקופתיים וגזירת תובנות לביצוע;
ניהול הזירה הדיגיטלית של הארגון בכל הפלטפורמות הרלוונטיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, טיק טוק);
ניהול אתר האינטרנט של הארגון על כל תכניו, מתן מענה אפיוני לצרכים של היחידות והגופים השונים בארגון וקידום האתר במנועי חיפוש SEO) );
הפקת תכנים בפלטפורמות מגוונות על שלל הפעילויות בארגון;
שימוש בכלים טכנולוגיים חדשים ליצירת תכנים ולהעברת מסרים חשובים;
ייזום, הובלה וניהול פרויקטים דיגיטליים שונים
עבודה עם גורמים שונים בהם ספקים, גופים מקצועיים, ויחידות בארגון;
ניהול ישיר של צוות הדיגיטל;
דרישות:
תואר ראשון
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה;
ניסיון מוכח בניהול וביצירת קמפיינים מבוססי ביצועים ובניתוח נתונים;
יכולות ביטוי וניסוח בעברית ובאנגלית
הבנה שיווקית רחבה וחשיבה יצירתית;
אוריינטציה טכנית / דיגיטלית גבוהה, היכרות מעמיקה עם תחום השיווק באינטרנט על שלל רבדיו, בדגש על: SEO, SEM / PPC, Google Analytics, אאוטבריין / טאבולה;