למרכז הרפואי שיבא דרוש/ה רכז/ת מחלקת IT – Help Desk למרכז הארצי לסימולציה רפואית (מסר)
תיאור התפקיד: התפקיד כולל אחריות על תמיכה טכנית וטיפול בתקלות מחשוב וציוד טכנולוגי מתקדם במרכז הארצי לסימולציות רפואיות (מסר), לרבות סיוע בזמן אמת לאנשי צוות וסימולטורים במהלך ימי סימולציה. תחומי אחריות עיקריים:
מתן מענה לתקלות מחשוב ותמיכה טכנית שוטפת לעובדי המרכז (Help Desk)
תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, שרתים, ציוד תקשורת ורשת
תפעול ותמיכה במערכות מולטימדיה מתקדמות (AV) ומערכות סימולציה
עבודה עם מערכות צילום, סאונד ומערכות ייעודיות לתחום הסימולציה
אחריות על זמינות ותקינות כלל מערכות המחשוב במסר (בשיבא ובירושלים)
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל צוותי IT בשיבא וספקים חיצוניים
משרה מלאה
דרישות התפקיד:
12 שנות לימוד – חובה, הנדסאי/ת או תואר ראשון – יתרון
שליטה במערכות הפעלה של Microsoft – חובה
ניסיון בתמיכה ברשתות מבוססות ענן – חובה
אנגלית מקצועית ברמה גבוהה – חובה
ניסיון עם Intune / AAD – יתרון
אוריינטציה טכנית גבוהה ויכולת פתרון בעיות
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות