פרטי משרה
אם הינך בעל.ת ניסיון אדמיניסטרטיבי של למעלה מ3 שנים, אנגלית ברמת שפת אם
ונהנה.ית מלתת שירות ועבודת צוות, המשרה הבאה בדיוק בשבילך!
לחברת אקוושילד מדיקל דרוש.ה HR Admin לתפקיד מגוון ועבודה בצוות משאבי אנוש.
לתפקיד הכולל:
🧩ניהול דלפק קבלה, אחריות על מעטפת אדמיניסטרטיבית לביקורי אורחים ומתן מענה לעובדי הארגון בנושאים שונים.
🧩טיפול בנסיעות לחו"ל של עובדים בארגון: טיסות, מלונות, תחבורה, ויזות, דו"חות הוצאות וכד’.
🧩טיפול בתחום הגיוס, כולל: פרסום משרות, סינון ומיון קו"ח, ריאיונות טלפוניים ופרונטליים.
🧩הכנה וטיפול בתהליכי קליטת עובדים חדשים.
🧩מתן מענה בתחום רווחת העובד (אירועים אישיים, ימי הולדת, לידות ועוד),
📍מיקום המשרה: מגדל תפן - גליל מערבי.
נא לצרף קורות חיים בקובץ WORD/PDF בלבד