תיאור:
גיבוש והובלת אסטרטגיית תקשורת פנים ארגונית במכללה ויישומה השוטף, תוך הגדרה וניהול של ערוצי התקשורת הפנים ארגוניים וגיבוש מדדים להערכת האפקטיביות בפעילות התקשורת הפנים ארגונית.
במסגרת התפקיד:
• ניהול מערך התקשורת הפנים ארגונית: אסטרטגיה, מדיניות, תהליכי עבודה, אופן ביצוע והפקת לקחים בהלימה לאסטרטגיה של המכללה.
• בניה והוצאה לפועל של תכנית עבודה שנתית בהלימה ליעדי המכללה מבוססת יעדים ומדדים.
• ניהול מחלקת תקשורת פנים ארגונית הכולל צוות של 2 עובדים האמונים על קהלי יעד שונים: סגל וסטודנטים.
• מיפוי הצרכים הארגוניים, מסרים ודרכי העברתם באמצעות הכלים הרלוונטיים.
• עבודה מול היחידות המקצועיות השונות לקבלה והתאמה של תכנים לתקשור.
• קידום תשתית ותרבות ארגונית תומכת להעברת מסרים בכלל הארגון.
• ניהול, ריכוז והפצה של מסרים תוך שימוש בכלים המרכזיים הקיימים או ערוצים חדשים בהתאם לצורך ולהתפתחות.
• ניהול תקציב ע"פ מדדים ותפוקות.
דרישות: • תואר אקדמי בתקשורת/שיווק/מנהל עסקים – חובה, תואר שני – יתרון
• ניסיון בניהול תקשורת פנים ארגונית – 3 שנים לפחות
• יכולת גבוהה בניסוח ויכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ – באנגלית ובעברית
• היכרות טובה עם תוכנות גרפיות/רשתות חברתיות/פורטל ארגוני
• יכולת מוכחת בעבודה מול ממשקים פנים ארגוניים
• יחסי אנוש מעולים, ראייה מערכתית והבנה ארגונית גבוהה
• יכולת למידה מהירה בסביבה דינאמית, יכולת קבלת החלטות ועבודה עצמאית