תמיכה תכנית לחברת היי טק באזור הצפון דרוש /ה עובד /ת Help desk
התפקיד כולל מענה לפניות לקוחות (לרוב בשפה באנגלית), לרבות תמיכה טכנית.
טיפול בשאלות טכניות /תפעוליות בנוגע למוצר החברה ( חומרה ותוכנה).
הדרכת לקוחות בשפות שונות ופעילויות שוטפות מול הלקוח. דרישות:
אנגלית - חובה ברמה מצוינת (דיבור שוטף כתיבה, וקריאה).
שליטה בשימוש במחשב כולל תוכנות אופיס.
אוריינטציה טכנית, אחראיות, יכולת למידה עצמאית וירידה לפרטים.
יחסי אנוש ותודעת שירות מעולים.
יכולת עבודה תחת לחץ הן בצוות והן עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. *נא לצרף קורות חיים בקובץ WORD/ PDF בלבד