מתאם/מת שירות לקוחות חו"ל תפקיד מתאמ/ת שירות לקוחות בחברת פסקל, הינה פונקציה מרכזית שמהווה צומת הכרחית לטובת קידום
תהליכי הזמנות והקשר הישיר מול הלקוח. מתן שירות ללקוחות ארץ וחו"ל ומנהלי מכירות וטריטוריות.
במסגרת התפקיד נדרש לבצע תיאום בין גורמים רבים (תפ"י, ייצור, כספים, ועוד) ובממשק ישיר מול איש/ת לוגיסטיקה.
הקפדה על מעקב ועדכון עד לסיום תהליך של הגעת המוצרים ללקוח. תחזוק ושימור לקוח לפי תוכנית שנתית,
סקרי שביעות רצון בשירות, ריכוז ומעקב שוטף של תלונות לקוח וסיום טיפול בפניות. עבודה עצמאית שדורשת
דיוק בפרטים, תיעדוף משימות ובדגש על מתן שירות מעל המצופה הן ללקוח והן למנהלי המכירות בארץ חו"ל. תפקיד ותחומי אחריות ✓ הפקת הצעות מחיר, קליטת הזמנות והזנתן למערכת, תיאום מועדי אספקתן מול התפ"י , אישור
לוגיסטיקה, ואישור ללקוח. ✓ מתן הנחיות ללוגיסטיקה ועדכון שוטף ללקו ח בכל שלבי התהליך. ✓ הנפקת ניירת ייצוא (חשבוניות, PL .) ✓ קבלת מסמכי ייצוא (שטר מטען, תעודת מקור) לטובת עדכון הלקוח . ✓ תמיכה באנשי המכירות בנושאי- מחירים, זמינות, וכו. (בק-אופיס למנהלי מכירות). ✓ גבייה- עבודה לפי דוח פיגורים ותזכורות ללקוח . ✓ ריכוז פניות מחברות הבת והפנייה לגורמים הרלוונטיים. ✓ שימור ותחזוק לקוח- פניות יזומות ללקוחות ומוסכמת ע"י מנהלי מכירות, עבודה לפי תכנית שנתית- פילוח
שוק מכירות אשתקד ומשם לבנות תוכנית קשר עם לקוח בעונה חופפת . ✓ עבודה עם מערכות: ERP - פריוריטי, ממשק הודעות עסקי, טיפול ומענה בפניות מרשתות חברתיות. ✓ עדכון לקוחות במחירונים חדשים. ✓ הכרות מעמיקה עם מוצרי פסקל- מוצרים, משפחות ושווקים- שימוש, מבנה, ופרקטיקה, והגברת מודעות
למוצרים (בפן השיווקי ) ✓ תמיכה אדמיניסטרטיבית בביקורים כנסים ותערוכות .
נסיון נדרש והשכלה ✓ תואר ראשון- יתרון ✓ שפות: אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) . ✓ הכרות/ניסיון בתחום הייצוא הימי, הבנה כללית של תהליכי ייצוא ומושגי תנאי מכ ר- יתרון משמעותי ✓ ניסיון עבודה עם תוכנות OFFICE ✓ ניסיון בתחום תפקידי שירות לקוחות / ניהול תיקי לקוח בחברה תעשייתית גלובאלית. ✓ הכרות עם מערכות ERP -פריוריטי - יתרון. *יש לצרף קורות חיים בקובץ WORD / PDF בלבד